مرکز خرید انواع قیمت جامسواکی دندان لمینت سیگنال خانگی شرکتی اداری

مرکز خرید انواع قیمت جامسواکی دندان لمینت سیگنال خانگی شرکتی اداری

jamsvakisignal

فروش جا مسواک و خمیردندان دیواری با قیمت سی تومان 

 

فروش جا مسواک و خمیردندان دیواری با قیمت سی تومان

 

 

توضیحات کالا

دندان ها را می توان یکی از آسیب پذیر ترین قسمت های بدن دانست . اگرچه دندان ها به صورت مداوم به کار گرفته می شوند ، اما بسیار حساس هستند و همین امر باعث آسیب پذیر بودن آنها می شود . خراب شدن دندان علاوه بر دردناک بودن ، فرد را به سادگی دچار مشکلات بسیاری می کند . به همین دلیل توصیه همیشگی پزشکان رسیدگی به دندان ها و لثه می باشد تا از بروز مشکل جلوگیری شود .

جا مسواکی اتوماتیک

جا مسواکی اتوماتیک

 

 

 

 

 

از جمله این کارها مسواک زدن به صورت منظم در طول شبانه روز است . این موضوع به گونه ای مورد اهمیت قرار گرفته که امروزه ، مسواک زدن به یکی از کارهای مستمر برنامه زندگی ما تبدیل شده . به همین دلیل همواره مسواک و خمیر دندان در شرایط مختلف در منزل و مسافرت به همراه ما است . شاید بد نیست بدانید که اگرچه مسواک جهت حفظ سلامتی دهان و دندان به کار گرفته می شود ، ولی همین وسیله به سادگی می تواند باعث آلودگی و یا حتی آسیب رسیدن به دندان و لثه شود .

خمیر دندان ریز فانتزی

خمیر دندان ریز فانتزی

اگر توجه کنید زمانی که از مسواک خود استفاده نمی کنید ، جهت نگهداری آن را بر روی سطوح مختلف و یا حتی کنار مسواک های دیگر قرار می دهید که این موضوع باعث انتقال آلودگی به قسمت برس مسواک می شود و این آلودگی در حین استفاده به دهان و دندان شما منتقل می شود و در بهترین حالت باعث عفونت لثه خواهد شد . برای حل این مسأله ، پوشش هایی برای محافظت از قسمت برس مسواک طراحی شد که به دلیل وجود رطوبت برس پس از استفاده می توان آن را به محلی مناسب برای رشد باکتریها دانست . به همین دلیل ، جامسواکی های متنوعی طراحی و تولید شدند که علاوه بر کارایی جهت حفظ بهداشت مسواک ، دارای تنوع بسیار بالایی هستند و امکان انتخاب بالایی را به افراد می دهند .

جا مسواکی و خمیردندان اتوماتیک

جا مسواکی و خمیردندان اتوماتیک

اما این بار قصد داریم محصولی را به شما معرفی کنیم که علی رغم طراحی ساده ای که دارد به راحتی تمام این مشکلات را برای شما در رابطه با بهداشت مسواک برطرف می کند . نام این محصول ، جا مسواکی اتوماتیک است . ابزاری بسیار کاربردی که به راحتی می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد و مورد استفاده قرار داد . این جا مسواکی دارای 5 هولدر مسواک می باشد که مانع از تماس مسواک ها با یکدیگر و یا حتی سطوح آلوده می شود .

جا مسواکی و خمیردندان ریز

جا مسواکی و خمیردندان ریز

 

 

 

قیمت جا مسواکی در کرج تهران قرچک 17 هده مدا جا مسواکی لیوانی درجه یک مقاوم روشویی  جامسواکی که بطور اتفاقی عتیقه گران قیمت از آب در آمد جا مسواکی خمیر دندانی طرح جامدادی

 

 

 

 

 

 

 

همراه با جا مسواکی دیواری ، یک خمیر دندان ریز نیز وجود دارد که بر روی دیوار در کنار هم قرار می گیرند . نحوه استفاده از این محصول بسیار ساده است ، بدین گونه که باید خمیر دندان را بر روی دستگاه قرار دهید . پس از آن تنها کافیست هر زمان که نیاز به خمیر دندان داشتید مسواک خود را در قسمت مشخص شده بگذارید و نازل خمیر ریز را با استفاده از آن فشار دهید ، به همین سادگی خمیر دندان به میزان لازم بر روی مسواک ریخته می شود .

خمیر دندان ریز

جا مسواکی و خمیردندان ریز

استفاده از جا مسواکی و خمیردندان ریز به شما این امکان را می دهد تا بدون دخالت دست و به صورت کاملاٌ بهداشتی ، از مسواک خود نگهداری کنید و در صورت نیاز خمیر دندان بر روی آن بریزید . این امر موجب بالا بردن سطح بهداشت دهان و دندان خواهد شد و مانع از ایجاد آلودگی بر روی سطح مسواک و همچنین دهانه خروجی خمیردندان می شود . جا مسواکی اتوماتیک ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبایی می باشد که به صورت رندوم ارسال می گردد .

جا مسواکی دیواری

ویژگی های جا مسواکی اتوماتیک :

طراحی ساده و در عین حال بسیار زیبا
دارای جا مسواکی با ظرف 5 مسواک
خمیردندان ریز اتوماتیک بدون نیاز به دخالت دست
ابعاد جا مسواکی : 13cm * 5.5cm
ابعاد خمیر دندان ریز : 15cm * 6cm
ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا (ارسال رنگ به صورت رندوم)
قابل نصب بر روی دیوار
افزایش میزان بهداشت مسواک ها
قابل استفاده در حمام ، سرویس بهداشتی و ...

 

فروش جا مسواک و خمیردندان دیواری

سال ها است که پزشکان و محققان در خصوص فواید رعایت بهداشت دهان و دندان مطالبی را بیان می کنند. مطالبی از جمله نحوه صحیح استفاده از مسواک و نخ دندان، اهمیت نوع و کیفیت خمیردندان و یا زمان مناسب برای تمیز کردن محیط دهان. اما مسئله ی مهمی که این روز ها صحبت های زیادی در مورد آن شنیده می شود رعایت بهداشت همین وسایل بهداشتی است. همین وسایلی که قرار است در تمیزی و سلامت ما نقش به سزایی را به عهده گیرند. در خصوص مسواک مطالب زیادی بیان شده است که نباید آن ها را در توالت و یا حمام (در نقاط مرطوب) نگه داشت و یا از قرار دادن آن ها در معرض هوای آزاد پرهیز کرد و بسیاری موارد دیگر که رعایت آن ها شاید کار دشواری نباشد اما گاها به دست فراموشی سپرده می شوند. به همین منظور وسایلی ساخته شده اند تا علاوه بر ایجاد حس زیبایی به محیط سرویس بهداشتی، به طور دقیقی از مسواک و خمیردندان شما در برابر کثیفی و آلودگی های احتمالی مراقبت کنند.

یکی از بهترین وسایلی که در این زمینه ساخته شده است همین جا مسواکی دیواری است. این وسیله دارای دو محفظه جداگانه برای نگه داری مسواک و خمیردندان است که با کمک چسب های دو طرفه (موجود در جعبه) می توانید هر دوی آن ها را به راحتی به تمامی سطوح صاف (حمام، آشپزخانه، توالت) بچسبانید. جنس این محصول از پلاستیک فشرده ساخته شده است تا در محیط های مرطوب دچار خرابی و یا فساد احتمالی نشود و این فساد را به مسواک و خمیردندان درون خود انتقال ندهند. جا مسواکی این مجموعه با ابعاد تقریبی 6×13 دارای 5 جای مخصوص برای قرار دادن مسواک است. فاصله معقول بین هر مسواک، از برخورد و انتقال رطوبت به مسواک های کناری جلوگیری می کند. این جا مسواکی یک در لولایی دارد که رو به بالا باز می شود و از نفوذ آب (آبی که ممکن است حاصل ترشح، هنگام شستن دست ها و یا استحمام باشد) به محیط داخلی جامسواکی جلوگیری می کند.

 

بخش نگهداری خمیردندان، یا همان جای خمیردندان این مجموعه به گونه ای ساخته شده است که خمیردندان را باید به صورت عمودی و رو به پایین درون آن قرار دهید. این کار باعث می شود تا محتویات خمیردندان تا آخرین قطره قابل استفاده باشد و نیازی به لوله کردن (و سایر کارهای مرسوم دیگری که عمدتا نیز کل محتویات را خالی نمی کنند) نیست. برای استفاده صحیح از قسمت، ابتدا باید خمیردندان را از سوراخ دایره ای شکل داخل مجموعه عبور دهید و آن را در جای خود محکم کنید، سپس در آن را ببنید و در آخر با کمک چسب دو طرفه آن را روی سطح مورد نظر ثابت نگه دارید. اگر توجه کرده باشید قسمت انتهایی این محفظه دارای اهرمی است که با فشار آن (با کمک مسواک) مقدار کافی از خمیردندان را روی مسواک می ریزد. پس به طور کلی میتوان گفت که این محصول علاوه بر نکاتی که در بالا به آن ها اشاره شد در استفاده بصرفه از خمیردندان شما را یاری خواهد کرد.

برای نصب جا مسواکی کافی است ابتدا سطح مورد نظر خود را مشخص کنید، سپس با پارچه ای تمیز آن را کاملا تمیز و خشک کنید، حالا با استفاده از چسب دو طرفه موجود درون جعبه (یک طرف چسب را باز کنید، آن را به سطح پشتی جا مسواکی بزنید، حالا طرف دیگر چسب را بازکنید) مجموعه را روی دیوار ثابت کنید. با استفاده از این جا مسواکی علاوه بر سامان دادن به محل نگهداری مسواک ها و شکل دادن به ظاهر سرویس بهداشتی، به تمیزی و رعایت بهداشت مسواک ها کمک زیادی خواهید کرد.

توصیه:

- بهتر است هر چند وقت یکبار کل مجموعه را با آب به طور کامل بشویید و با کمک دستمال کاغذی بهداشتی آن را خشک کنید.

- لطفا پس از هربار مسواک زدن، مسواک خود را به طور کامل بشویید تا در استفاده های بعدی موجب کثیفی اهرم جا خمیردندان نشود.

- اگر به طور منظم و همیشه مسواک می زنید بهتر آن است که قبل از استفاده از خمیردندان، مسواک خود را کاملا خیس کنید، این کار هم باعث نرمی برش مسواک می شود و هم پخش سریع فلوراید موجود در خمیردندان کمک می کند

- اما اگر به طور منظم و به صورت همیشگی مسواک نمی زنید، توصیه ما به شما این است که با برس خشک مسواک کنید، این کار علاوه بر جلوگیری از کف زیاد ( که باعث می شود مدت مسواک زدن شما کمتر شود) به دلیل سفتی و سختی که برس مسواک در اثر خشکی آن دارد به رفع بهتر پلاک های تشکیل شده روی دندان کمک زیادی خواهد کرد.

- بیش از دوبار در روز مسواک نزنید

- اگر موفق به استفاده از مسواک نشدید، حتما قبل از خواب از نخ دندان استفاده کنید.

 

ویژگی های جا مسواک خمیردندان:

محافظت از مسواک ها در برابر رطوبت محیط و یا کثیفی احتمالی

قابل استفاده در توالت، حمام و آشپزخانه

بدون احتیاج به باطری

استفاده از خمیردندان تنها با یکبار فشار دادن

جای مناسب و کافی برای قرار دادن 5 مسواک

دارای چشب دو طرفه برای چسباندن روی تمامی سطوح (فلزی، سرامیک، شیشه و ...)

سایز جا مسواکی : 13×6/5 سانتی متر

سایز جای خمیردندان: 16×10×8 سانتی متر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: jamsvakisignal ? تاريخ: شنبه 24 آبان 1399برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?